25 mars 2007

Ilandsproblem

Min dvd är smartare än jag. Den kan klockan inte jag. Sov ut idag och när man vaknade upp så lite frukost till Moto GP får det bli. Va fasen tänkte jag. 125 cc håller ju på för fullt när det skall vara introduktion. Aah tänker man och tror att det står nog fel i tv-programmet.

Efter frukosten går man ner till garaget och byter puckar på Forden och gör i ordning vinterpuckarna direkt. Sedan ett ärende till Vallmovägen och kaffe. Klockan är nu 14.54 i verkligheten. DÅÅÅ!! först får man reda på att tiden skall fram. Pling plong!!

Jag sov till elva!!! Inte tio. Förmiddagskaffe vid ett. Inte tolv. Till och med dvd.n var ju omställd automatiskt. Fasen skärpning nu får man lov att skriva. Har inte hänt innan vill jag lova. Jag lyssnade på radion i garaget. Läste tidningen i går. (tydligen för dåligt) Både parabol och dvd klockan lyste framför ögonen. Konstigt värre.

Inga kommentarer: