29 oktober 2008

En käftsmäll till. 9-2 denna gång.

Vi kommer ingenstans. Vi är fast där nere.

Matchen blev tydligen lika svår som befarat i Kungälv. Kungälv vann med hela 9-2.

GSK målen gjordes av Kovalonok.

Måste börja med den roliga delen av matchen. Emil Rantatalo-Thomas var med igen. Det ryktades om fem matcher till att börja med på min msn. Men Adams var ju klar för Lejonen med så ni kan ju läsa själva att ni skall ta det med en nypa salt. Gjorde ju inget om det stod på GSK-hockey.com att en så pass rolig nyhet som ett lån av Emil blivit av.

Satt vid datorn och följde "drabbningen" och av nio mål som Kungälv gör är ett endaste litet mål ett powerplaymål. Det kommer i sista minuten. Ett är ett straffmål. Resten är med lika många på banan. Det är INTE bra! Har de kunnat åka in lite hur de ville eller?

Tretton omgångar och elva nederlag. Börjar bli ..... ja ..... jobbigt minst sagt.

Bara att komma igen som det heter och visst, man kommer att stå där på läktaren på söndag igen. Då är det ny giv igen.

God natt GSK vänner.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska väl stå på läktaren redan på lördag och se Gislavedslaget spela? Kl1300 ju!


Svein

# 72 Mårten sa...

Svein!

Jag avstår gärna det.

Räcker med GSK och LIF.

Anonym sa...

Men det är ju fler GSKare i Gislavedslaget än det är i GSK ju.

Svein

# 72 Mårten sa...

Svein.

Och!!!!

GSK är GSK. LIF är LIF. De får mitt oavbrutna stöd i ur och skur.

Finns ingen anledning att stödja någon annan förening varken verbalt eller ekonomiskt.

Anonym sa...

Då förstår jag inte. Westbo Hockey är ju mer GSK än vad GSK är. Eller håller du inte med?
Vilket lag har flest GSKare?
Svein

# 72 Mårten sa...

Svein.

Är det så klubben heter!

Jag fattar att du inte fattar. Och jag håller inte med.

Svaret på sista frågan blir. GSK.

Behöver du mer hjälp ring...0770-111222

Ha så trevligt på lördag. Det är du värd.