14 oktober 2007

Home again.

Ingen vacker syn men den ljuger inte. Vad skall man säga. 5-0. Vi var inte bättre idag. Erik, Jimmy, Tobbe, Svensson skadade. Snackade lite mycke gjorde Bystedt, Englund. Rasse slogs alla PJ Stock. En mästerlig fight. Men vad var det bra för? Kort sagt. I sista går det inte spela hockey längre.

Jag var inställd på ett tungt resultat men vad kan jag skriva. Vete katten. Vi kommer runt på kanterna, tempot finns, chanser bränns igen. Kämpas som fasen men pucken ville inte in bara.

Sandahl i kassen ikväll. Börjar bra. Men en liten tabbe vid andra gör att det känns som han inte är riktigt i balans efter det. Känner jag Sandahl rätt så vet jag att han inte är nöjd själv. Så att ta emot priset för matchens lirare måste känts tungt.

Annars inget annat att hänga läpp för. Trevligt ressällskap värre och jag slapp ratta. Vi tar det med oss till nästa gång.

4 kommentarer:

Anonym sa...

bra referat. men de är ju skrämmande hur markus fors säger till värnamo nyheter, att man behöver en ny femma bätttre att köpa in två nya tränare!

Anonym sa...

Är det du som sätter puckarna efter matcherna på spelarna?

# 72 Mårten sa...

Anonym.

Denna säsong är jag inte skyldig en enda gång hittills. Men det har hänt förr.

Älgen.

Tackar. Vete fan! Jag tar gärna en 34 årig center och en 102 kg back.

Anonym sa...

Bra det....han som sätter puckarna kan inte ha så stor hockeykunskap. Ibland undrar man om han ens varit på matchen.