30 oktober 2007

Malmö en onsdag?

Nä! Det blir ingen resa till skåne för min del. Jag stannar hemma och målar?!? lite istället. Vete katten om GSK klarar det i morgon. Måla alltså. Det erbarmliga problemet med att få in pucken kommer ju inte bli lättare av att vi möter täta Pntern på deras is i Kirseberg. Men vi har vunnit där förr. Då blåste vi dem rejält dessutom.Var ute och gick i söndags innan matchen och var jag tittade så var det Pantrar. Det är väl skillnaden just nu att Pantrarna syns överallt och älgarna är under isen i en villapool i Johansfors. Inte bra!!!
Måla var det ja. Det kan jag! Har fått in nytt fönster och dörr på södersidan. Blev bra som tusan men skall fixa till väggen lite runt om bara innan man städar upp. Förhoppningsvis skall det behövas mer än en Gudrun nu för att det skall komma in vatten genom fönstret. Jo det hände!

*

Läste text-tv igår att GSK.s problem inte är så långt borta. En center med rutin och en bra back är det vi behöver just nu. Foppa och Daniel Tjärnqvist är lediga. Ring för offert!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena Mårten!

Synd att du inte kommer ner imorgon men å andra sidan är det väl inte lönt eftersom älgjakten lär vara till vår fördel kan jag tänka. Vi hade himla kul i Göteborg och ni något mindre roligt mot KIK. Men hoppas vi vi ses någon gång igen framöver och att GSK inte ramlar ur serien.

# 72 Mårten sa...

Hejsan Ultrapanter.

Vi hade kul i Götet mä. Förövrigt enda gången vi haft roligt denna säsong.
Ramla ur och ramla ur! Fortsätter ni och vinna så möter ni Percys pågar nästa säsong. Vi kryddar och börja vinna lite snart.

Vill ha mat på Fregatten nästa gång...He he. Jommlans materialare!

Ha det gött.

Tommy sa...

Ingen villapool men det var n�ra att du fick en ankdam p� golvet efter gudrun. M�ste erk�nna att jag blev lite konfunderad �ver det droppande ljudet den d�r januarikv�llen. Sen att det tog mej n�stan tre timmar att k�ra hem till gislaved den kv�llen Gjorde ju ingen glad. Vindhastigheten p� Tuskebo-hygget var ganska h�g kan jag upplysa om...