12 oktober 2007

Surt men sant.

Bara att konstatera att vi är inte bättre just nu. Idag var vi valpiga i försvaret. Tycker alla Mörrums mål känns onödiga. Det jobbas på som vanligt och moralen är det inget fel på. Men något annat måste hända nu. Spö 1-3 hemma duger inte. I dessa matcher måste vi kunna tugga till oss några poäng. Om inte annat för publiksnittet. Pinsamt idag igen. Var är Gislaved? Hockey är kul!!

Vi har en kedja som det inte händer mycke i. Den första. SPLITTA!! Erik, Johan, Tobbe och Alengård skall leda var sin kedja. Sedan är det i princip bara att dela ut ytterpar. Låter simpelt men kan ju återkomma med hur jag tänker mig "min" uppställning.

Tur vi har Svensson nu när Jimmy kommer saknas en tid. Inte bra att han är borta. Gör det ju inte lättare precis. Men Per känns stabil och trygg. Har man förfallit totalt? Har alltid vurmat för billismen. Cyklade och handlade idag och tog bussen till hockeyn. Var är man på väg. Till grönsakslandet eller? Skämt och sido. Har inte långt till hållplatsen och 28 spänn enkel försvarar ju knappast min underbara vackra utomordentliga fina Ford. Det var bara så att alla kom från olika håll idag så vi sammanstrålade lagom till hockeyn på olika sätt bara.

Själv valde jag Parken för en bit mat. Riktigt nice käk. Och fler än jag tänkte lika dant. Men det är klart att tänker man efter så är det ju samma nuner man ser hela tiden. Inte fel men det tillkommer inte många nya ansikten.

Åter till det där med transportsätt. Nu har man åkt bil, egen ordnade bussar, tåg, båt, kollektivt för att se GSK. Nu återstår väl bara att cykla eller att ta flyget.

Over and out. Psykbryt ett tag nu så kommer vi igen.

FORZA GGGSSSKKK!!!!

Inga kommentarer: