12 mars 2007

Framåt LIF

Ju mer jag tänker på gårdagsmatchen så blir jag bara stoltare. Besvikelsen igår var ju total som ni kanske märkte en smula i förra inlägget. Men nu. Hur katten orkade grabbarna fullfölja moralen att jobba vidare. Efter första trodde jag att de skulle mattas. Inte. Och deffinitivt efter andra. Men i tredje körs det på ännu mer. Det var inte dåligt det. Hur orkade de??

* Saik är ett fegspelande skitgäng.

Problemet kanske kommer ifatt oss på torsdag mot Bobolaget. För körs det på så igen så är det otroligt. Men taggtråden sitter ju i arslet på grabbarna nu minst sagt så det blir nog full fart framåt som gäller. Men är de lite matta och får ta det "lite lugnare" så skall inte jag gnälla.

* Ett par innebandymatcher rensar hjärnan rejält. Tro mig!! Rätt slut nu!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dålig stil Mårten att skylla Knäcke gängets förlust på hur motståndarna spelar. Visst Skellefteå spelar kanske ingen rolig hockey men de tog å andra sidan fler poäng på en säsong i eliten än vad Leksand lyckats med de två senaste gångerna de har varit uppe. Nu är nr 34 klar för nästa säsong......

# 72 Mårten sa...

RUNESSON

Det är det som det går ut på. Göra mer mål än motståndarna. Och så mycke GSK har jag sett att det är en jävla bra taktik att backa hem om man inte har resurser till annat. Men i detta fallet var det ett ES lag som tog 73p som mötte ett Allsvenskt lag. Hallå bli utspelade på det viset!! VÅGA GÅ PÅ LITE FÖR TUSAN. Denna matchen var inte dålig underhållning men det kunde varit bättre.