05 maj 2007

Så skall det se ut.

Kom ett kul MMS till min lur idag. Vi satt och snackade här om kvällen och Bebben sa då att han skall minsann cykla Hallandsloppet i GSK tröjan. Var på jag sa att då vill jag minsann ha bildbevis. Hade visst haglat lite kommentarer om tröjan i stil med om du inte skäms för den. Bebben svarade visst kallt med att då skulle jag väl fan inte ha den på mig. Stiligt grabben!
Själv var jag hemma och grejade lite med bilen. Och blank blev den allt. Annars började jag dagen med frukost till Rangers matchen. Och som vanligt så var det spänning och dramatik på hög nivå. Miller och Lunkan räddade allt till slutet av sista. Straka hade nätat för NYR i slutet och då trodde i alla fall jag att det var klart. Inte då. 7 sek kvar då gör Drury 1-1 och sudden igen. Den tog Afinogenov bäst hand om och gav Buffalo en 3-2 ledning i serien. Hockey i världsklass!!! Jag längtar redan till söndag kväll.

För en tid sedan så blev det rokad i bagaget i bilen. Supporterflagga ut. Speedwaystol in. Och vad tusan. I en påse är synd att den ligger så den får pryda min garagevägg i sommar. Den passar överallt minsann.

Inga kommentarer: