09 maj 2007

Nyfikenhet.

Vi hade som vanligt på frukosten spelat färdigt skitgubbarna var på jag yttrade att det var ju idag som vi måste läsa Västbo Andan. Var på jobbapolaren gick till kontoret direkt efter frukosten med kommentaren. "nu är jag nyfiken"

Han kom senare ut till mig och berättade att en Johan Lundberg skrivit på och att Erik "pelicanen" Josefsson förlängt. Lundberg gjorde mig paff minst sagt. Men kul som fasen. Tror man kan hitta guldkorn i J-20 superelit. Grabben hade ju gjort lite poäng där.

Erik är Erik så jag skriver inte mer om honom för tillfället i alla fall.

*

Lejonen i morgon som gäller. Och man fick ju sig ett skratt minst sagt när man läste Finnveden Nu. Böter för att ha kört med för dåligt lag. Helt rätt. Snittregler är bra för att det skall bli jämt. Kommer då ett lag med ett så dåligt lag så blir man ju förbannad som åskådare. Och det är nog inte sista gången polackerna väljer hemmabanorna.

Men man skall väl påpeka att det bara är risk för att det kan bli böter men de hade för lågt snitt på laget. Västbo Andan missade denna nyhet som man som åskådare blir nyfiken på. He he!!

*

SVERIGE kan lira hockey. Semi igen. Kvittar vilket lag Bengan ställer på benen för de andra nationerna har grym repekt för SVENSK hockey just nu.

Inga kommentarer: