11 februari 2007

Ketchup grejen

Ja som det kan bli. På förmiddagen så pratas det mest i telefon och zapppas på tv.n. Lugnt alltså. Lite grejer hade man väl på gång som kan göras. Men haken var den att jag fick ej tag på bilkärran. Så efter nån timme så va katten. Tar väl och gör lite nytta hemma.

Duschen börjar att karvas ren. Undertiden löser sig det mesta. Får tag på kärran och en tur till Hockeypolarn i Tokarp. För att hämta en kärra (skottkärra) Flyttning på g och ett överflöd på kärror var annledningen att jag fick den. Man tackar. Kommer väl till pass.

Hemma igen och iväg direkt upp till "paretdegoastevänner" för att kolla hockeyn på 100 tum tv. Hockeyvila var det ja. Jo jo. Men jag missade halva första så man får ju mjukstarta igen.

En jommlans go middag intogs var efter det blev ett spel med frågesport om film. Såg aldrig var det hette men bra gick det. Vi lirade i lag och man hamnade i cineastens lag. Behöver jag skriva hur det gick! Säger bara Margareta Krok???

Sällskapet blev mindre och Monopolet kom fram. Lite ofint kanske men....utskopning av värdparet blev det. Hotell på "Kexgatorna" och "plattan" blev knäcken för de. HE HE!!

Så när man summerar lördagen så blir det som med ketchupen lite lugnt först och sedan händer allt på en gång.

*

På väg ut och gå nu!?!?! För att sedan ta oss ner till laxarna. Hoppas bara att GSK följer ketchupgrejen mä. Gått på sparlåga hela säsongen för att nu ge allt i fortsättningsserien. Tränarduon trode på serieseger läste jag i VN. Inget är omöjligt..!!!

Inga kommentarer: