15 februari 2007

Andra raka

SEGER IGEN!! Andra raka nu. En till och vi har näst intill säkrat kontraktet. Gårdagen kändes lite si så där. Så jäkla tomt där man står. Över 400 personer i hallen och jag kände mig helt alena. Lika alena som en fullsatt Tuve ishall på Hissingen kan vara när vi var där.

Ingen ide att heja på för mycke. Började en sju åtta gånger men fick med mig endast två stycken. Lite fler klappande. Så jag gav fan i det sen. KUL???

Grabbarna levererar i alla fall. Bra första och sista och alla Smultermål. Enda leveransen som inte funkade var väl Smulters eleganta passning i knähöjd till Rasse vid öppet mål. Hur nätar man då??

Under matchen gick luren varm med sms. Hade full koll på LIF hela matchen och de levererade som vanligt. Och efter matchen kommer samtal till samma lur som man inte blev mer besviken på. x7 fick spö så en mer lyckad hockeyonsdag kan man inte önska sig.

Och att det sen troligen ordnade sig med en buss redan på onsdagkvällen är ju ett kors i taket. Sparar nog en femtilapp på Teliaräkningen redan där. He He!!

Hur bra har inte Hoffa varit sen han kom tillbaka? Skitbra i Mörrum och en ass igår igen. Han får ut mycke nu. Så Marko? Lira Hoffa ett tag nu.

HHC fansen på en bortamatch. Skrev att jag aldrig sett de på en sådan förut. Kul att de tittade upp till oss. För hade de inte varit där så vet e katten om det ens hade hejats hälften av vad vi gjorde. Men i Malmö blir det bättre stöd åt grabbarna. Det lovar jag.

Inga kommentarer: