15 april 2009

Inget GSK - Inget LIF.....

- Då är det vår.

*

- Då vinner Tornado Tom sitt tredje Paris - Roubaix på ett imponerande sätt. Solo de sista två milen i ett lopp i kaos. Vurpor och punkteringar som vanligt i parti och minut. Plus en ruggig olycka när en mc dånade rätt in i det enorma publikhavet. Sexton skadade varav tre allvarligare dock ej livshotande. Det var smolken i bägaren i ett annars fantastiskt race.

*

- Då fick min gångrunda idag bli i shorts.

*

- Då är det dags för Stanley Cup slutspelet. Inatt smäller det. Washington - Rangers på min tv. Hua mig! Massor av fina åttondelsserier och med svenskar med i stort sett alla. Med elak tunga så kan man säga att det är nu hockeyn börjar. Låt det bli hårt. Låt det bli grinigt. Låt det bli långa serier.

*

- Då har jag som först igår sett om den otroliga första SM-finalen i speedway från Vetlanda. På tv denna gång. Har den på min hårddisk. Ruud var rätt hyfsad i den matchen. Klappar dit Crump i parti och minut. Det kändes nästan som man stog där på vallen i Vetlanda. Ikväll står jag nog på Vallen på Axelent arena om man säger så. Final två finns även den på hårddisken. Får nog bli så.

Ha det gött bloggläsare!

Inga kommentarer: