23 januari 2007

VooDoo

Eller något sådant där. Jag har hört antydningar förr, så det är väl bara att krypa till korset och erkänna att jag är lite skrockfull. Som tidigare inlägg antytt så har det ju nämts "tecken" , "GSK rundan" , "synsk" och nu en nytvättad tröja.

Vi börjar med tröjan. Det var så att vid ett tillfälle när det gått troll i GSK.s spel en tid och allt bara vände mot Mörrum. Efter matchen snackar man med Ås.a bon. "jag tvättade min tröja i måndags" Var på karln svarar att "det gjorde jag med" Det utan att vi visste om varandra....Konstigt?!?

"GSK rundan" kom till vid ett tunkt tillfälle också. En söndagmorgon i väntan på match så gick jag och Bebben en lång runda över Haghult. Och vad hände helt oväntat den eftermiddagen....Gissa?!?

Sen kan man komma på sig själv med att när man klär sig för match så vet man villka kläder man haft förr på vinstmatcher....Sjukt!?!

Som man umgås sån blir man. På uppvärmningarna så är det mer regel än undantag att det är "tävling" om vem som skall gå av isen sist. Så i ett omklädningsrum skulle jag inte villa vara i innan en match. Ett snesteg där. Då är man nog rökt för gott.

Så nu skall det bara bli vinst i morgon. Om nu kraften sitter i håret så är det kortare nu ikväll. Tröjan tvättad. Och kläder som "passar" kommer att trilla på i morgon. Var så säkra på det.

Inga kommentarer: