11 januari 2007

GSK show.


SEGER IGEN!!!!

Denna synen får man inte för mycke av. Seger igen! Och den blev inte till hur som helst heller. Rena överkörningen i första så Tingsryd inte visste var de skulle bli av. Var efter vi kunde spela av med bud på mera och full koll. Rätta mig om jag har fel men denna match tror jag är bland den bästa ett GSK lag gjort sedan vi spöade Tingsryd 2000 när inte domaren kom i tid. Min källgranskning är inte den bästa för den är tagen rätt ur mitt huvud. Man glömmer ju fort. I alla fall så är det de här stunderna när laget spelar näst intill perfekt som man får lön för alla resor och hejande. Ni som inte var där missade verkligen något denna kväll.

*

Lite klaga med måste jag få med också. Såg ikväll att Ola Persson i Jonstorp bytt klubb till Helsingborg. Inte så konstigt. Men i detta fallet tycker jag att det luktar skit. Skall man slå ihop klubbar hit och dit så kan man gott göra det off season. I detta fallet skulle ju nästan Jonstorps alla resultat strykas. Och att de inte skulle spela en enda jommlans match till denna säsong. Ta TAIF igår. De stötte på väggen och OIK fick tre poäng mer eller mindre gratis. Sen att HHC får finhockey hos sig klara de säkert för komunen är väl skylldiga hockeyn i stan en si så där 20 mille. För det borgade de väl till fotbollen?????

2 kommentarer:

Tommy sa...

Dom har ingen Kruse i kommunen...

# 72 Mårten sa...

Nä men i Jonstorp har han väl varit???? Och då ser vi ju hur det går..