27 januari 2007

Älgkalvar kan

Sökte mig upp till Gislerinken idag för lite förmiddagskaffe och j20 hockey. Och det kan sägas direkt att detta laget idag hade spöat Tyringe i onsdags kväll. Är nästan säker på det. 6-0 vann älgkalvarna med. 46-16 i skott talar väl sitt tydliga språk. Utskopning!!

Robban höll nollan och det var inte jobbbigt. För vad jag såg så fick han bara göra en ordentlig räddning. Men han vågade väl inte annat när brorsan var på samma is och dömde lika hyggligt på linjen.

*

Jag skriver det bara en gång.. I morgon kommer inte jag till Gislerinken.. Så ni inte väntar med att släppa pucken. Ska man missa en match hemma denna säsong så är väl Jonstorp i detta läge ett bra tillfälle. Skulle vi torska. Ja då vill jag inte se skiten ändå. Och vinner vi så har vi gjort div 1 F en tjänst. Skånelaget skulle inte spela en omgång till om jag skulle få bestämma.

Så nu hoppas jag på att "IT-laget" i GSK fungerar i morgon. Wap och bloggar stätter jag min trygghet till. Telefonen lär vara fulladdad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

fin bild o fin text mårten,, // mathias

# 72 Mårten sa...

TACKAR!! Du är ju domare så bedöma kan du ju.