13 januari 2007

Räkmacka.


mmm.....

Fredagskväll och tv kväll. Ja det blev ju en lyckad sådan. Jag bjöd upp min mor och far för att kolla lite hockey. Och man kan väl bokstavligt säga att jag gled på en räkmacka för det var just det sällskapet hade med sig. Goa som tusan var de. Och att sedan Leksand stod som segrare gjorde ju inte kvällen mindre bra. 4 - 3 efter sudden. Vi har lite plus på SSK nu. Gött det inför fortsättningen. Och segerraden bara fortsätter för mina lag. Lätt vecka det här kan man säga.

*

I morgon får vi väl hoppas att raden av segrar fortsätter. Pantrarna är ett av lagen vi inte tagit poäng mot än så det är ta mig tusan vår tur nu. Men i Kirseberg är det aldrig lätt att knipa poäng. Och kanske inte nu när "Burra" signat för dom heller. Får se hur vädret artar sig om det blir en Malmöresa i morgon. Storm och snö befaras ju. Men sugen är man allt.

Inga kommentarer: