09 februari 2008

Tillbaks igen.

Datorvilan över. Tre dagar sedan den var igång. (rätt skönt) Vi börjar väl på Bilprovningen i fredags. Min underbara fina goa FORD fick ingen röd lapp denna gången. Allt lugnt och från det att jag lämnade bänken på jobbet till att jag var tillbaka dit tog inte mer än 45 minuter. Stort av dem att man kan komma in innan utsatt tid. Det fina med det här är att jag själv i alla fall kommer till avslutningen i Kungälv.

*

Torsdagslunchens sms konversation säger väl allt hur vi ser på en grannklubb. Ni kanske säger att det är lågt men det styr humöret avsevärt.

Jag..."Tragiskt det här med x7."

Andra änden..."Ja man blir deppig."

Jag..."Fan! både seger och nytt kontrakt! Inte bra."

Andra änden..."JÄVLA SKANDAL"

När man sitter på väg hem i bussen från Mörrum med goa poäng i bagaget och lurarna blippar för fullt att K/R gjorde sitt gör ju bara att vi sjunger ännu mer. Men måste erkänna att nuförtiden var det ett under att jag såg notisen i tidningen i torsdags morse att det gått snett i Osby.

*

Rotsnubblarn sa att vi borde åka till Mörrum på onsdag och heja fram Mörrum och samtidigt se resultatservicen skimra med 16-0 för GSK. Hade varit rätt kul! Men förutsättningen för att det skulle varit riktigt kul är ju att Laxarna hade gjort sitt. Det går ju inte lita på direkt. Men chansen finns ju. Vi hoppas på den!

Inga kommentarer: