04 september 2007

Lite av varje.

Tranås som gäller för GSK i morgon. Blir ingen resa dit för min del. Vi blev dock förlåtna i lördags av storback i GSK att vi inte dyker upp i morgon. Anledning? Jo. 17 mil enkel och inga poäng att spela för. Sedan finns det en åker nära Tranås jag är lite rädd för.....!?!?(den bjuder jag på mina vänner)

*

Hayley Wickenheiser till Arboga i en vecka. Mycke fokus på Arboga blir det, och det är väl det enda vad jag tror. Hon trodde att hon skulle kunna ta en plats i ett allsvenskt lag. Det kommer inte att funka. Hon gjorde visserligen ett antal matcher i finland, men långt ifrån en hel säsong. Vill se det allsvenska laget som lämnar en plats. Hon ville höja sin nivå. Finns det inte bra ligor i Kanada?? Jag bara undrar? NHL, Juniorligor, Collegeligor, AHL you name it.

*

Huliganen i Parken upp i rätten. Riskerarde tre års fängelse för olaga intrång och ringa misshandel. Fick villkorligt och erkände olaga intrång men nekade till misshandel. Han riskerar däremot en stämning av danska fotbollsförbundet i en civilrättslig process. 2,4 mille vill de ha. Sedan läste jag för en tid sedan att arrangören, det vill säga Parken skulle jaga han tills sista andetaget för de 7 mille i uteblivna intäkter för uteblivna matcher. Man kan ju sammanfatta det med att om vi har dyra pilsner här så var fasen hans danska bra mycke dyrare. Ågren var namnet.

*

Håve visade mjukporr på sin hemsida! Match från Schweiz länkades till en så kallad video-streamingkanal som visade mjukporr. Givetvis plockades länken bort när det uppdagades. Kanske läge för lite (0)71 nummer att stärka klubbkassan med.

*

Skrev här för leden något om träningsverk. Börjar känna av innebandypremiären nu. Men det är väl bara ett gott tecken det.

1 kommentar:

Tommy sa...

Åkrar kan vara farliga om man tror att dom är en väg :-)