18 september 2007

Gårdagen satt fint.


Föremålet i paketet...!!!!

Så var det då seriepremiär för Leksands IF igår och det blev fest hela dagen för min del. Jobbet flöt på av bara tusan, paket till mig på posten, 1 tim 20 min innebandy, räkmackor och 7-3 till LIF.

Så som på bilderna ser alltså Leksands nya matchtröja ut för säsongen. Det blåa fältet och kragen är borta och det nya är ränderna på ärmarna. Skölden och stjärnorna sitter där som vanligt lika vackert. Äkta matchtröjor är något visst, loggor i brodyr och reklam och nummer i rejäl kvalitet. Jag slog till på en ny nu när klubben erbjöd orginaltröjor med egna namn och nummer. Man ångrar ju sig inte direkt. En otroligt vacker skapelse!!!!

Seriepremiär. Det va gött det. Nu satt man ju i tvfåtöljen för visso och var inte där men va fint att det är igång igen. Laddningen inför, målen, norra, tacklingarna, poängen, energin och lite gött att äta i paus. Andra läser en bok. Jag kollar hockey. Tvfåtöljen?? Va fasen jag stog i första för mina ben visste katten inte vad de skulle bli av efter träningen.

Inga kommentarer: