27 augusti 2007

Ingen bomb, bara örnen.

Helt otroligt! Har nu suttit och kollat in i väggen ett tag. Örnen landade i Leksand till sist. Mmm... Och som jag nämnt tidigare så förföljer örnen mig en smula. Jag erkänner att först så tänker man va fasen mä. Men ju mer det smälter in så har nog Lundström gjort rätt. Grabben har 484 vinster i NHL. Bara Roy och Brodeur är värre. I historien!! Rutin i massor alltså. Bra att ha till våren. Nieminen kanske inte skjuter det där skottet när han vet att örnen står.

Sedan så ju mer man går på samhället så hör och ser man att Leksand berör. Bara att han var på g fick folk att gå i taket. Nu när han kommer så är det ju bara skitkul. Folk ligger ju sömnlösa med undran. Varför just Leksand? He he. Tänk till vintern på läktarna sen då? Sång och åter sång. Älska, hata!! Jag ställer mig nu mera på ÄLSKA sidan.

Inga kommentarer: