26 januari 2008

Seger TACK!

En spänn!

I morgon vill jag se en seger igen. Jag har begärt segrar här förr med 22 mål tror jag det var. Räcker med ett mål mer än Helsingborg denna gång. Skall väl inte vara en omöjlighet. Kommer bli jämt som vanligt och det blir inte lättare framöver så passa på nu GSK. Och eftersom det väntas lite mer folk än vanligt så är en seger nödvändig för att få tillbaka folket igen dessutom. Vinna en "enkrona" vore ju på tiden eftersom vi torskat de två tidigare. Allt kan hända men vi hoppas på det bästa.

*

Verkar surt med Per och Ranta. Synd värre! Men inte 31/1 än.

*

Undra hur många gånger jag kommer få slängt i käften de närmaste dagarna att Leksand hade tur med domaren. Expressenrubrik. "bortdömt mål kostade Rögle segern". Jaså? 1-1 hade det blivit vad jag vet. Björn Larsson var inte bra och det var inte Leksand heller!

*

Innelistan i VN. Veckans hetaste Värnamobor är rubriken. Bor Tedenby och Spångberg i Värnamo? I kommentarerna sedan. "hockeyfansen i x7 blir alltid glada när "lillebror" förlorar".

Ja jäklar i min lilla låda!

Inga kommentarer: