15 januari 2008

"Fa bo Melker...vet du vaaa.!."

I morgon är det hockey igen. I Göteborg. Och vet ni vad? Jag skall dit. Dä ni!

Med det flytet GSK besitter nu skulle jag kunna åka på hockey varje dag om så vore. Här har man kuskat efter "Lennarts" buss var en laget skall. Så värda flytet det är vi minst sagt. Och jag njuter i fulla drag av det dessutom. Var enda sekund!

Och att man får fortsätta njuta efter morgonkvällens match tar jag för givet. Det skall man egentligen inte göra men det gör jag. Förlorar vi så fimpar jag bloggandet för gott och ni slipper att se mig mer i rinken denna säsong.

Skrev jag det! Ja besvikelsen i så fall kommer att ligga på den nivån.

Matti avstår enligt VN. Ryggproblem. Köra över folk gick visst med ryggont sist. Granit i den där Matti. Bra att det inte var någon större fara med Per. En lätt smäll mot huvudet. Alla enligt samma tidning. Bra att få svar på det från något håll i alla fall.

*

Konstiga turer på GSK.s hemsida. Först referat, sedan inte referat. Efter det länkar, sedan mindre länkar. Skulle det vara Hilmersson som fått väck allt så måste vi ju slippa Spekeröddomarn i fortsättningen. Inte fasen vet jag. Men tydligt agg mot ena parten i framtiden i så fall. Skall han döma mer så hoppas jag att domarkontrollanten finns på plats i den matchen i så fall.

Väl mött i Isdala Palace i morgon Gislavedsbor! Vi andra är där!

Inga kommentarer: