09 juni 2007

Varmt så in i Wassen, tog bilen slapp Lida.

Smått hot!! 32 grader varmt ute. 20 grader inne i bilen när bilden togs. Är ju inget för att bada och trängas på stränder så en shoppingrunda på A6-center fick det bli. Där fanns det plats för mig denna dag. Givetvis brallerna jag åkte efter på Naturkompaniet fanns ej i min storlek. Men det gjorde jeansen på Dressman.

*

Andreas Wass klar för GSK. Fint det. En som varit med en del och det behövs. Skulle jag fått välja för ett halvår sedan skulle jag valt Wass i stället för Bystedt. Nu har vi bägge och den som lever får se hur det går.

David Lidholm. Riktigt nice. Det han uträttade den lilla tid förra säsongen räcker för mig. Kanon!!!

*

Speedway GP snart. Tar en datorrunda medans man väntar i det. Konsitg stämning nu inför med Kenny Olsson i minnet. Men som för det mesta. "the show must go on"

Inga kommentarer: