05 april 2007

Ny serie

Ja det blir det för Borås. Ja jag vet att jag skrev i inlägget första april. "Borås har chansen än men Väsby lär väl inte förlora hemma mot Pite. Så Borås är således rökta. Lika bra det ."

Jag får väl försvara mig med en dålig att det var första april jag skrev det. Nä... Tippa hockey på förhand skall man nog inte ge sig på. Hur fasen man än analyserar så blir det tvärt om till sist.

Två minuter och tre sekunder från Allsvenskan skrivs det i rubrikerna på Vilda Väsbys hemsida. Då kvitterade Pite till 2-2. Mycke tid kvar att vinna på för Väsby men enligt skribenten så verkade Väsby helt slut och deppade ihop så Pite fick alla poängen med sig. Tur det för Västgötarna!!!!

*

Ny serie......Även här på bloggen kommer en sådan att inledas inom kort.

HOCKEY FRÅN A-Ö FÖRE MIDSOMMAR MED GSK I FOKUS

Finns det hockeyanknytning till samtliga bokstäver i alfabetet?

Skulle jag flumma ut och missa GSK fokuset. Ja då så får ni väl påminna mig lite på "kommentarerna". Måste skriva det att jag tror katten inte jag klarar det men en utmaning skadar ju inte i vårvärmen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

# 72 Mårten sa...

Det gick ju fin fint HJ!!

Och h tangenten hittade du med ju?!?!? HE HE!!