24 april 2007

Div 1F 07-08 och annan skit.


Hamnade på msn en smula och snackade med domarn. Han hade koll på serieindelningen för GSK. Han hade läst på swehockey var på jag frågade var på swehockey. Jag låg ute på den sidan då. Och en mer blind bloggare får man leta efter. Det stod skrivet på förstasidan ta mej tusan.
Gislaved, Göteborg, Kungälv, Tingsryd, Troja, Olofström, Mörrum, Helsingborg, Pantern och Kristianstad.
Vad tycker jag om detta då? Jo.. Kul att åka lite åt väster igen. Nya hallar men lite folk. Då lär vi fem höras i alla fall. Men en klorstinkande simhall i Kungälv? Det är väl bara Salo som kan trivas där. Och lite skit att det inte fick bli Lassalyckan. Hade gärna bytt koloret mot den.
*
Annars dagens grej. Gick för att posta räkningar och en annan dum grej endast en hockeysupporter kan göra. Väl på vägen så smet jag in till Bebben för att se om han hakade på en halv GSK runda. Väl iväg så kom vi upp mot Haghult och då står det ett Rådjur på åkern.
Kameran flyger fram för att få kort hit. Tänkte att dra parallellen med GSK rundan och älgar och att det nu är sommaruppehåll så det blir bara rådjur. Men...Vad händer... En biljävel kommer upp precis när jag fått av linsluckan. Och då springer och hoppar "sadeln" iväg. INTE KUL!!!
*
För övrigt kan tilläggas att domarn valde vad dagens inlägg skulle handla om. Det stog mellan serien eller F. Så F kommer snart. Var så säkra.

Inga kommentarer: