16 december 2008

Årets sista seriematch.

Skövde kommer till Gislerinken i morgon för avslutningsmatchen innan juluppehållet. De tidigare matcherna har slutat i en suddenförlust för GSK med 3-4 och en rejäl en med 1-5.

Dock annat läge i möran. Skövde har kniven på strupen och kan greja kontraktet för nästa säsong med en Alletteplats om det blir vinst. Men GSK brukar vilja annat i sådana här typ av matcher. Man kan ju spela totalt avslappnat. Skall bli spännande att se Sikarna hur de agerar. Framåt hårt eller viss avvaktan. Första målet var det hamnar avgör nog en del.

Tror att Kungälv och Skövde säkrar sina kontrakt.

GSK måste nog vara riktigt bra om det skall räcka till nya poäng. Tror Skövde samlar ihop sig efter 0-3 hemma mot Uik och grejar sin plats till slut. Och gör de inte det är de inte värda sin plats i Allettan.

GSK-kollen kollar ikväll IK Oskarshamn mot Nybro på televisionen. Jarno Honkonen, Irani och Per "slapshot". GSK avstamp överallt.

Och nya avtryck vill vi se under morgondagen.

FRAMÅT STOLTA GSK....GSK...GSKåååååhhååå!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Är det du som är den Mårten som alltid brukar åka iväg för ditt lags bortamatcher?

Isåfall så tror jag att jag känner igen dig.

Jag jobbar i kiosken i Oasen i Kungälv.

Mörkt hår och hade kjol på mig sist. Jag skrattade nog ganska mycket,hihi. Känner du igen mig tror du?

Hockeyhälsningar
Lotta

# 72 Mårten sa...

Tihi tihi....

Nä men kom till Gislerinken någon gång.

Anonym sa...

Oki, synd. Då får jag väl leta vidare.

Tack för inbjudan ändå:)

Kram kram;)
Lotta

Anders Friborg sa...

Passa dig Mårten, hon stöter på dig. Man hamnar så lätt i fällan, jag vet...

# 72 Mårten sa...

Lotta.

Om Kik tar spö ikväll så lär väl jag hamna i Oasen igen.

Då går det ju inte att undvika kiosken i foajen.