09 december 2008

Bloggen -= # 72 Mårten =- fyller 2 år idag!

I dag är dagen då bloggen med den flummiga adressen fyller 2 år! (webbam416.blogspot.com)
En orginaladress jag inte ändrar. Besökare har hittat hit i en rimlig skala ändå tills nu.

Bloggen som ÄR där det händer. Hockey, speedway, rally och ytterst lite fotboll. Sonderade instrumentpanelen en smula och fick det till att bloggen varit på plats ca.140 gånger på 2 år. 455 inlägg har det blivit på uppskattningsvis 700 timmars arbete. Började lite smått för två år sedan mest på skoj för att försöka beskriva och dokumentera hur jag har det när man åker på bortamatcher. Numera finns ett behov av att skriva av sig lite och bearbeta matcher en aning. När andra året inleddes sa jag för mig själv att jag kör till 500 inlägg. Vi är där snart.....

Känner att jag står rakryggad i vad man plitat ner genom åren och att besöken faktiskt ökat hela tiden så har det sporrat en att fortsätta. Och när GSK-hockey.com stannat av har det funnits en kanal till för GSK vännerna. Om än på mitt sätt.

Vilket egoinlägg detta är.

Höres och synes. Where ever you are.

Gratulationer, hurrarop, hyllningar, lovord och andra allmosor tages väldigt gärna emot i kommentarspåret.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Höj gränsen till minst 1000 inlägg för inte kan du sluta vid 500! Grattis and keep up the good work!

Anonym sa...

Ett stort grattis till dig och din blogg. Du är ljuset i det vardagliga mörkret.......kämpa på.

Anders Friborg sa...

Man gratulerar till en bra blogg och det idogt arbete. Det är kul att kunna läsa dina reportage från bortamatcherna och allt annat kring GSK. Man hoppas bara att ditt engagemang ska sperida sig lite mer i samhället så att fler vill följa utvecklingen för vårt hockeylag.

Keep up the good work!

Anonym sa...

Grat tis! Jag kommer att fö llja din blo g i minst 2 år till!!!!!!!!!!!

Hur många besökare har du på en dag?

Anonym sa...

Måten du äger!

# 72 Mårten sa...

Wow! Tack, tack!

Nästan lite röd om kinderna nu.

Mina besökssiffror är runt 3000 unika i månaden nu under säsong. Snittar 100 om dagen och dagsbesöken kan dala mellan 75-175 unika.

Under juli månad är siffrorna ungefär halverade.