09 december 2007

Ja.....så kom den!

Personerna på bilden har inget med artikeln att göra. Eller?

Ingen annan lär väl tänka på det så jag grattar mig själv här och nu. Ettårsdagen för min blogg inträffar just idag! Det är en lite krånglig adress till den som är lätt att ändra men det skiter jag i nu. Den verkar ha satt sig efter närmare 21000 klick på sidan och 17000 unika besökare.

Historiken till att det började var att man kunde skicka en bild från telefonen till blogger. Då fick man en adress perautomatik. Adressen är den som fortfarande gäller idag.

Okay! Blogga! Va fan! Jag! En bild lite då och då på sin höjd från bortamatcherna. Ett år senare och 226 inlägg så vet jag mer. Har man en passion och ett intresse så var det inte så svårt att låta tangenterna jobba lite på datorburken.

Det tar rätt mycke tid för en annan men jag kommer nog att fortsätta skriva lite till. Känns rätt skönt att skriva av sig lite ibland och dela med sig lite av det GSK ställer till med. För min egen del är det roligt att gå tillbaka och se och läsa om händelser som varit.

Behovet efter en kanal till förutom GSK-hockey verkar ju finnas med tanke på att 100 pers om dagen häckar här under säsong.

Men.....När man tänker på att merparten av 226 inlägg handlar om GSK så blir man nästan rädd för sig själv. Är det sjukligt att tänka på GSK så gott som varje dag.

Jag bara undrar!

1 kommentar:

Unknown sa...

Grattis får man säga.