11 december 2007

Öööh.....en helsida!?!

Nu händer det grejer i min klubb. Läktarskvallret i söndags visade sig stämma denna gång. En landslagsstjärna till. Inte från Ö-VM denna gång utan B-VM. Roger Holeczy. En 31 årig center. Det är bra det. Han har varit med ett tag, så lite rutin till gör inget. En sådan här typ av värvning kan väl klubben fatta att det går åt från första början för att hänga med. Enda haken är väl att han inte spelat än i år vad jag förstår. Men rea är rea så vad kan man begära egentligen. In med han så fort som möjligt bara och damma av karln. Vill se!

Erik Lindhagen från Lakejerna. Bra för då kommer nog Ö-VM spelarn igång med. Kräver mer från den klubban. Tjänstefel av tränarduon om de inte hamnar i samma kedja. Men men! Grabben skall till Gislaved först. Kollade in Lakers hemsida och truppen har fjorton forwards. Två får vila om inte det finns skador vill säga.

KIK i morgon. Vill dit men skall ej dit. Blir nog inte så många nya ansikten att spana in i truppen i morgon så jag spar mig till finalen i Kungälv istället. Smidigare väg till klorhallen en onsdag. Men hörde jag rätt i caféterian i söndags så är inte älgarna helt lottlösa i morgon ändå. Det är de sällan för någon hittar alltid till hallarna var de än befinner sig hjältarna.

Tycker GSK har spelat upp sig genom åren mot KIK. Allt efter att Håkan Nygren förde skutan mot ännu ett missat avancemang för KIK på sennittiotal. Inte för att vi har plus på dem men vi är med på ett annat sätt sista tiden. Förr var det ju 2-9 och så. Inte nu och inte i morgon heller.

FORZA GSK!!!!!

Inga kommentarer: