30 december 2007

Det kan gå ändå.

Ljud till mina öron har sagt att GSK förlorade träningsmatchen efter straffläggning i Skövde med ett juniorbetonat lag med 5-4. Inte illa.

J20 grabbarna i GSK spöade Nittorps dito idag med samma siffror. Det behövde våra lag det här. Något positivt att ta med sig i fortsättningen.

*

Har ni 2 tim 37 min 15 sek över? Jo så lång är sändningen från jvm. Kanada-Sverige. En fantastisk match och referat av Wiken och Härenstam. Första paus 47 min in i sändningen är ett måste att stäppa fram till. Wikegård är här brutalt ärlig och satt man inte limmad och hata Kanadensare redan så gjorde man det nu.

Orkar ni inte kolla in det ovannämnda så räcker detta! Fint!

Måste säga att j20 vm fastnade jag för rejält när Bäckman städade efter Messa för några år sedan men riktigt rejält såldes jag av charmen förra året. Så matchen med M var förstås igår. Och jag måste säga att det är inte ofta man får en sådan upplevelse som igår vid tven. Man blev tagen och satt och garvade efteråt bara. Luren började vakna till liv en del redan efter ettan så ni kan ju bara föreställa er efter fjärde sen. Det var fler än jag som satt vid tven.

2 kommentarer:

Tommy sa...

Nästan rätt MP... Men tyvärr förlorade Gsk mot Skövde med 5-4 efter straffar. Gott Nytt År!!!

# 72 Mårten sa...

Ändrat nu!

Du ser jag vill bara GSK väl!

Gott Nytt År!!!