22 juli 2007

Läget vid kaffet.


  • Förmiddagstennisen gick min väg 6-2, 6-3 och nu är jag jäkligt nöjd.
  • F1 loppet i Tyskland rödflaggas.
  • Zappade över till Tour de France. Mumma nu när de skall upp till Plateau-de-Beille.
  • Jag kommer att bli kvar vid tvburken resten av dagen.
  • Har fläskfile och currysås och ris i kylen som väntar till middag.
  • Är mer än lovligt hockeysugen. Kollade just in spelprogramet för GSK och ser att jag kommer vara på plats 9 av de 10 första omgångarna.
  • Lite bot är att på min hårddisk finns den avgörande Stanley Cup finalen. Har ej sett den än. (konstigt va?!?!). Får bli till veckan.
  • Halva semestern har bränts. 10 dagar kvar att ta ut.
  • Har en polare som skall börja jobba ikväll 19.00. He He....
  • Bilen är fortfarande nytvättad i garaget.
  • Ganska molnigt ute just nu.
  • Sugen som fasen på sockerkakan.
  • Har 211,71 kvar att ringa för på mobilen.
  • Är nyfiken på om jag har vunnit GSK.s sommartävling. 15 juli har ju passerats.
  • Vem har burit upp allt byggmaterial till slotten på bergstopparna som passeras i touren?
  • Lite nervös om jag vunnit tittartävlingen på Eurosport. Då måste jag börja cykelträna. Bäva månne....
  • Vem fasen lägger socker i kaffet? Inte bra det.
  • Rune Holta igår? Åk hem! VM guld i lagspeedway. För polen!?!?. Snacka om offside.
  • Muggen är köpt på fabriksförsäljningen i Höganäs.
  • Sockerkakan har jag bakat själv. Trot om ni vill.

4 kommentarer:

Tommy sa...

Börjar kanske att jobba ikväll, men jag har i alla fall 17 dagar kvar av årets semester att plocka ut. Om jag inte minns helt fel så har jag även 4,5 veckor från föregående år sparade + ca 80 komptimmar :-)

Anonym sa...

Om du tittar på hemsidan så ser du att nu ligger resultatet av sommar tävlingen ute...och jag måste också tala om att du inte vann....du hade bara 9 rätt men det räckte till en fin andra plats........

Unknown sa...

Kan säga att det nu har släppts 4 avsnitt av Weeds nu Mårten så snart får du mer att titta på// Per-Martin för övrigt kolla in http://disfigured.blogg.se/

# 72 Mårten sa...

Kul att ni börjar hitta till kommentarerna.

Alltid lika kul!!