06 juli 2007

Gislerinken har tak i.a.f

Så här såg det ut på motorbanan i torsdags. Det fixades med banan ända tills 19.45 men speedway blev det. Lite smått imponerad av banpersonalen är jag för blött var det. Men efter fixet så var det vad jag kunde se inget fel på banan i alla fall. Lejonförarna tänkte nog det samma för de skopade ut "sol"katterna från Karlstad med 65-31.

Sol var det ja? Har haft en jommlans tur i veckan. Fotbollsdagen regnade det ända tills vi åkte. Likadant var det här denna dag ända tills vi kom på plats på vallen. Ja då sken solen. Konstigt men sant. Vad det gäller lejonväder så var det tvärt om nu. Fantastiskt.

*

Anders Selin klar för GSK. Back från Modo j20. Kanon säger jag. En perfekt spelarprofil för GSK. Ung, lovande, rikligt med poäng i superelit, lite div 1 rutin redan med. En kille jag tror på med andra ord.

Riktigt kul det här. Det snackas hit och dit mellan mig och polarna om spelare som kan vara på g till GSK men så när det är påskrivit och klart står det en helt annan kille på plats. Mera sånt GSK.

Väntar nu in lördagsmorgonen för att kolla in vem den andra backen är. Verkar lovande det med.

Inga kommentarer: