06 november 2007

Var är hockeyn?

Ja var fasen är hockeyn? Faktiskt lite tomt nu så här i början av uppehållet. Kan bero på att man inte varit på de två sista onsdagsbortamatcherna. Vi har varit snälla mot oss själva jag och mina stammispolare och bara susat iväg en endaste onsdagskväll så här långt. Just därför känns det extra tomt nu i morgon igen. Även på swehockey faktiskt. Men det är klart att med ett uppehåll så blir suget bara större för alla inblandade parter tills det är dax igen.

*

Köpte nya dojjer att försöka spela innebandy i på måndagskvällarna. Adidas stabil flex. Höjdardojjer om jag får säga det. Riktigt nöjd efter att ha använt dem två gånger redan. Men mindre nöjt är mitt ena revben. Lite segt i många lägen idag.

*

Lite skit att vi inte hade Kungälv redan nu i morgon för det känns som vi hade spöat dem. Var lite på g nu ju och med historiens vingslag så vet ju fler än jag att GSK inte alltid presterar på topp efter uppehåll. Jämt hårt spelschema gynnar oss.

*

Se upp Allsvenskan....Boork i Almtuna nu!! Föralltid en ikon efter hjälteinsatsen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hmmm Boork är en idiot....
Han passa i allsvenskan, ingen som ser han tabbar lika mycket.

kääss

Unknown sa...

Tja han klara inte pressen borken för North Bank Supporters:D

# 72 Mårten sa...

Per-Martin

Det var ju det han gjorde. Gå ut på deras hemmais och visa vad han tyckte. Det kallar jag att klara pressen STORT!!