27 november 2007

Helsingborg igen.

Så var det dags för Helsingborg igen då. Verkar som om vi får ett tunt lag värre i morgon. Johan, Rasse, Tobbe, Lidas, Matti och de unga backarna Pettersson, Larson är borta. Allt enligt VN. Så en lätt seger är nog att begära för mycke. Bara att spela efter vad man har och se vad det räcker till. Tycker det borde ta slut med elände snart. Sist på HHC-isen fick ett underbemannat GSK spö med 5-0. Tror fasen på något liknande i morgon. Om inte än större. Men man får nog avvakta tipset för alla är nog inte borta. Någon tillfrisknar nog, och Heiel är ju bara utlånad så va fan. Ta hem han, Hedlund och Boman.

Just nu kommer en bil att rulla efter spelarbussen som vanligt, men det beror för min del på om det kommer en decimeter snö på eftermiddagen. Gör det inte det så kommer vi efter. Var så lugna för det.

*

Back Hoffa till Frisk Tigers i Norska eliten! Blir till att kämpa mot Hjalle då. Kim Vähänen tillbaka i FPS Forssa. Kunde ju lika gärna stannat kvar. Hade ju sparat mycke bekymmer, så här i efterhand så att säga.Svaret på hur det kändes att lägga sig igår och om jag kom upp. Det gick kanon. Det håller att köra på nu. Firade det med lite revbenspjäll till kvällsmat. Sista tre veckorna har man ju om man så säger inte kunnat tänka sig ett lass revbenspjäll direkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! David har varit kraslig i veckan och är ju inte med ikväll, jag har dock köpt tågbiljett sen innan o hoppas att det blir gbg på fredag. Får väl isf anmäla mig och blir det inget så får jag betala iaf om man nu måste säga ja eller nej! Så räkna med mig hem, hör av mig så fort jag vet något om hur det blir, hoppas vi ses! ha det bra! sofie